MSP - послуги з управління постачальниками для ефективного рішення задач клієнта

Управління постачальниками послуг (MSP)

MSP — це комплексна послуга з управління проектами в напрямку пошуку і підбору персоналу, просування продукції клієнта, складських функцій, тощо, які замовник доручає команді ANCOR.

В рамках MSP ми вибираємо оптимально підходящих постачальників, контролюємо й управляємо їх діяльністю, розподіляємо запити, беремо на себе звітність і консолідоване виставлення рахунків. Для роботи над кожним проектом призначається окрема команда, що дозволяє досягти злагодженої та чіткої роботи підрядників із дотриманням термінів і критеріїв оцінки якості.

Виконавцями можуть бути як власні команди ANCOR в регіонах (45+ офісів), так і субпідрядники. При цьому основним постачальником послуги є ANCOR, який несе відповідальність за якість виконання всіх задач, а також відповідає за побудови єдиної системи пошуку персоналу, його навчання й адміністрування в регіонах.

Переваги ANCOR:

  • Єдина модель управління проектом.
  • Збереження фокусу клієнта на стратегічних задачах.
  • Оперативність і гнучкість процесу: система «єдиного вікна», консолідований документообіг.
  • Централізована контрольна й управлінська інформація.
  • Зниження витрат на управління постачальниками.
  • Забезпечення надання послуг усіма постачальниками на єдиному рівні відповідно до KPI.
  • Підвищення якості надаваного сервісу.
Експертиза ANCOR дозволяє надавати замовнику «потрібний ресурс у потрібний час за правильну ціну», що досягається за рахунок ефективності процесів і допоміжних технологій. Ми розробляємо стратегію пошуку джерел, які відповідають цілям клієнта за кожною категорією працівників із урахуванням місця надання послуги. Наші програми дають наочне уявлення про роботу постачальників і дозволяють безперервно вдосконалювати їх пул.

Розробка і впровадження найкращих практик і правил ведення ділових операцій дозволяють знизити витрати на ведення проекту. Ми використовуємо в роботі систему підвищення ефективності процесів, яка допомагає мінімізувати витрати в рамках повного ланцюжка поставок за рахунок таких персоналізованих процедур, як консолідація рахунків-фактур, раціоналізація процесу оформлення заявок і автоматизоване затвердження.
Олена Лазар
Ми співпрацюємо з ANCOR Ukraine з 2016 року, користувались послугами підбору адміністративного та технічного персоналу. У нашій співпраці подобається орієнтація ANCOR на клієнта, чітке дотримання умов по термінам, постійний зворотній звя’зок та інформування про перебіг закриття вакансії. Крім цього, відмічу індивідуальний підхід до кожного замовлення.
Олена Лазар
Фуджікура Аутомотів Україна
Олена Грицай
Ми співпрацюємо з міжнародною стафінговою групою ANCOR 1 рік, в рамках реалізації проектів з рекрутменту. За цей час ми встигли вдало закрити вакансії Головного інженера і Начальника складського господарства. Мабуть, найбільше в роботі з ANCOR нам подобається чітка відповідність профілю кандидатів, яких представляє рекрутер, тим вимогам, що висуває «Чумак», та оперативність зворотного зв'язку
Олена Грицай
Чумак
Наталія Софійчук
Ми співпрацюємо з ANCOR вже понад 3 роки в рамках проектів з підбору персоналу всіх рівнів і спеціалізацій. Як правило ми спільно підбираємо вузькопрофільних фахівців, яких важко шукати. У роботі з рекрутерами ANCOR найбільше подобається стабільність екаунт менеджменту. У нас постійний контакт, наш КАМ добре знає компанію, її потреби і особливості. Окрім цього варто відмітити моральну стійкість рекрутерів і їх позитивний настрій, навіть якщо, часом, вакансія відміняється
Наталія Софійчук
Colgate-Palmolive
Марія Бондаренко
З ANCOR почався мій шлях в HR, оскільки моя кар’єра стартувала саме в цій компанії. Ми успішно продовжили співпрацювати з ANCOR і тоді, коли у 2007 році я перейшла до мого поточного роботодавця, компанії JTI. Вже 13 років ми користуємося послугами ANCOR і дуже задоволені нашим партнерством. Клієнтоорієнтованість, професіоналізм консультантів і якість сервісу завжди залишаються на високому рівні!
Марія Бондаренко
JTI
Галина Цвіркун

Ми співпрацюємо з компанією ANCOR Ukraine, мабуть, так довго, скільки відомо про її існування. Колеги з ANCOR допомагають нам вирішувати питання всіх рівнів складності, як у рекрутингу, так і в загальному HR консалтингу. Компанія має високофахових, а головне, як на мене, клієнтоорієнтованих працівників. З ними приємно співпрацювати!

Галина Цвіркун
Meest
Інші послуги
Виробничо-складський аутсорсинг
Комплектація замовлень — це послуга, яка включає в себе зборку, упаковку, маркування та підготовку до відвантаження продукції наших клієнтів. Ми пропонуємо налагоджений бізнес-процес із дотриманням всіх норм безпеки праці.
Виробничо-складський аутсорсинг
Ми виконуємо роботи із завантаження і розвантаження упакованих товарів і матеріалів, а також їх переміщення складом: підйом і спуск вантажів з місця зберігання, їх розміщення на рампі або транспорті для подальшого відправлення. Вантажно-розвантажувальні роботи і переміщення виконуються як вручну, так і за допомогою спеціалізованої техніки.
Виробничо-складський аутсорсинг
Ми розпаковуємо і/або запаковуємо продукцію замовника, виявляємо браковані вироди і складуємо товар у зазначеній замовником точці збору. Ми гарантуємо дбайливе ставлення до продукції, точність і своєчасність виконання робіт із дотриманням належних норм безпеки праці.
Виробничо-складський аутсорсинг
Ми виконуємо роботи із сортування, обробки та утилізації безпечних відходів — придатних або непридатних для повторного використання. ANCOR розділяє із замовником фінансову відповідальність за досягнення бажаного результату і гарантує акуратність, високу швидкість і точність здійснюваних робіт із дотриманням належних норм безпеки праці.
Виробничо-складський аутсорсинг
Маркування — це нанесення графічних або інших знаків і/або написів на продукцію замовника з метою її подальшої ідентифікації. Ми використовуємо спеціальне маркувальне обладнання, а потім складуємо готовий товар у визначеній замовником точці збору.
Виробничо-складський аутсорсинг
Інвентаризація: підрахунок і звірка фактичної наявності товару з даними бухгалтерського обліку.
Виробничо-складський аутсорсинг
Наші фахівці здійснять заміри і контроль якості продукції у визначений часовий інтервал з метою допомогти замовнику мінімізувати кількість бракованих одиниць товару і домогтися стабільно високої якості виробництва.
Виробничо-складський аутсорсинг
Послуга транспортування виробничих матеріалів, напівфабрикатів або готових виробів передбачає своєчасний збір продукції замовника із її подальшим безпечним та оперативним переміщенням без витрат на точку зборки.
Виробничо-складський аутсорсинг
Наша експертиза дозволяє повністю контролювати і управляти процесами ротації і змінами персоналу, працювати з мотивацією та продуктивністю, досягати високої якості виконання поставлених задач.
Виробничо-складський аутсорсинг
Обслуговування виробничих ліній дозволяє замовнику перекласти різні види робіт на наших фахівців.
Напишіть нам
Маєте питання?