Аутсорсинг закупівель в Україні — управління закупівлями та постачальниками

Аутсорсинг закупівель

Адміністрування та управління постачальниками замовника

Аутсорсинг закупівель — це повна або часткова передача провайдеру діяльності щодо адміністрування та операційного управління закупівлями і постачальниками.

Послуга включає в себе всі основні задачі процесу закупівель:
  • Координація процесів узгодження контрактів
  • Супровід тендерів
  • Управління постачальниками
  • Відстеження поставок
  • Контроль за оплатами
  • Робота з рекламаціями
Команда ANCOR допоможе оптимізувати витрати на залучення нових постачальників і побудувати роботу з ними таким чином, щоб мінімізувати можливі ризики. За нашою допомогою ви зможете підсилити команду з управління закупівлями на термін тимчасових або сезонних проектів, залучити додаткові ресурси для вирішення непрофільних задач.

Переваги ANCOR:

  • Побудова процесів відповідно до внутрішніх процедур і з урахуванням вимог законодавства
  • Готовність взяти на себе рутинні роботи, що дозволить клієнтам приділяти більше часу стратегічним задачам
  • Розробка комплексних рішень, включаючи аналіз ринку, підбір управлінських методик, побудову операційних моделей, опис бізнес-процесів, структурну декомпозицію проектів, тощо.
  • Консультації щодо правових питань

Інші послуги
Аутсорсинг
Кадровий аутсорсинг: професійний супровід діяльності компанії
Аутсорсинг
Надання тимчасового персоналу: забезпечення замовника необхідним персоналом на термін від 4 годин до 9 місяців.
Напишіть нам
Маєте питання?
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...