Управління постачальниками командою ANCOR за дорученням клієнта

Управління постачальниками послуг (MSP)

MSP — це комплексна послуга з управління проектами в напрямку пошуку і підбору персоналу, просування продукції клієнта, складських функцій, тощо, які замовник доручає команді ANCOR.

В рамках MSP ми обираємо оптимальних постачальників, контролюємо й управляємо їх діяльністю, розподіляємо запити, беремо на себе звітність і консолідоване виставлення рахунків. Для роботи над кожним проектом призначається окрема команда, що дозволяє досягти злагодженої та чіткої роботи підрядників із дотриманням термінів і критеріїв оцінки якості.

Виконавцями можуть бути як власні команди ANCOR в регіонах (45+ офісів), так і субпідрядники. При цьому основним постачальником послуги є ANCOR, який несе відповідальність за якість виконання всіх задач, а також відповідає за побудови єдиної системи пошуку персоналу, його навчання й адміністрування в регіонах.

Переваги ANCOR:

  • Єдина модель управління проектом.
  • Збереження фокусу клієнта на стратегічних задачах.
  • Оперативність і гнучкість процесу: система «єдиного вікна», консолідований документообіг.
  • Централізована контрольна й управлінська інформація.
  • Зниження витрат на управління постачальниками.
  • Забезпечення надання послуг усіма постачальниками на єдиному рівні відповідно до KPI.
  • Підвищення якості надаваного сервісу.
Експертиза ANCOR дозволяє надавати замовнику «потрібний ресурс у потрібний час за правильну ціну», що досягається за рахунок ефективності процесів і допоміжних технологій. Ми розробляємо стратегію пошуку джерел, які відповідають цілям клієнта за кожною категорією працівників із урахуванням місця надання послуги. Наші програми дають наочне уявлення про роботу постачальників і дозволяють безперервно вдосконалювати їх пул.

Розробка і впровадження найкращих практик і правил ведення ділових операцій дозволяють знизити витрати на ведення проекту. Ми використовуємо в роботі систему підвищення ефективності процесів, яка допомагає мінімізувати витрати в рамках повного ланцюжка поставок за рахунок таких персоналізованих процедур, як консолідація рахунків-фактур, раціоналізація процесу оформлення заявок і автоматизоване затвердження.
Інші послуги
Аутсорсинг торгівельного маркетингу
Послуга аутсорсингу просування фармацевтичної продукції може передбачати цілий комплекс робіт із виведення на ринок товарів наших замовників. Так, ми готові надавати профільних фахівців - експертів по продукту або медичних працівників, які консультуватимуть покупців в точках продажів, тим самим сприяючи підвищенню впізнаваності бренду та збільшенню продажів.
Аутсорсинг торгівельного маркетингу
Аутсорсинг мерчандайзингу: це комплекс послуг із просування продукції замовника в торгових точках.
Аутсорсинг торгівельного маркетингу
Просування продукції та послуг: фахові консультанти та рекламні акції в торгових точках клієнта.
Аутсорсинг торгівельного маркетингу
Просування продукції в соціальних мережах: послуги з підвищення впізнаваності бренду і збільшення охоплення цільової аудиторії.
Аутсорсинг торгівельного маркетингу
Просування продукції за допомогою лідерів думок: підвищення впізнаваності і рівня лояльності до бренду за допомогою відомих експерті.
Аутсорсинг торгівельного маркетингу
Телемаркетинг: повний комплекс послуг із просування продукції замовника по телефону.
Аутсорсинг торгівельного маркетингу
Проведення заходів: розробка і реалізація проектів щодо просування продукції замовника.
Аутсорсинг торгівельного маркетингу
«Таємний покупець»: незалежна перевірка якості роботи промоутерів, продавців і офіціантів у торгових точках
Аутсорсинг торгівельного маркетингу
Упаковка продукції вручну: дбайлива і своєчасна підготовка товарів замовника для проведення рекламних акцій.
Напишіть нам
Маєте питання?
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...