Управління постачальниками офісних послуг — Клінінг, кейтеринг, закупівлі

Управління постачальниками

Послуги офісного аутсорсингу

ANCOR надає широкий спектр послуг офісного аутсорсингу, в тому числі управління постачальниками: кур’єрські служби, клінінг, обслуговування та використання офісу, кейтеринг, офісні закупівлі.

Наша команда бере на себе комплекс задач щодо вирішення адміністративно-господарських питань компанії, від проведення переговорів і тендерів на вибір постачальників до адміністрування договірних відносин із ними.

Управління постачальниками веде команда професійних менеджерів, яка займається безперебійним забезпеченням офісу і контролем за виконанням постачальником умов договору.

Для зручності клієнта усі послуги постачальників можуть оформлюватися в єдиному рахунку за звітний період, що знижує навантаження на бухгалтерію по обробці та адмініструванню документації.
Інші послуги
Аутсорсинг адміністративних функцій
Підбір секретаря в офіс: пошук і залучення кандидатів для роботи.
Аутсорсинг адміністративних функцій
Аутсорсинг ресепшн: забезпечення персоналом і управління якістю сервісу в зоні ресепшн клієнта.
Аутсорсинг адміністративних функцій
Управління поштовим сервісом: послуги офісного аутсорсингу щодо роботи з кореспонденцією та кур’єрськими службами.
Аутсорсинг адміністративних функцій
Управління службою роботи з документами: послуги офісного аутсорсингу з ведення документообігу та архів.
Аутсорсинг адміністративних функцій
Аудит допоміжних служб підтримки бізнесу: послуги офісного аутсорсингу з оптимізації внутрішніх бізнес-процесів.
Напишіть нам
Маєте питання?
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...