Управління постачальниками: послуги офісного аутсорсингу з пошуку і контролю за роботою постачальників

Управління постачальниками

Послуги офісного аутсорсингу

ANCOR надає широкий спектр послуг офісного аутсорсингу, в тому числі управління постачальниками: кур’єрські служби, клінінг, обслуговування та використання офісу, кейтеринг, офісні закупівлі.

Наша команда бере на себе комплекс задач щодо вирішення адміністративно-господарських питань компанії, від проведення переговорів і тендерів на вибір постачальників до адміністрування договірних відносин із ними.

Управління постачальниками веде команда професійних менеджерів, яка займається безперебійним забезпеченням офісу і контролем за виконанням постачальником умов договору.

Для зручності клієнта усі послуги постачальників можуть оформлюватися в єдиному рахунку за звітний період, що знижує навантаження на бухгалтерію по обробці та адмініструванню документації.
Олена Лазар
Ми співпрацюємо з ANCOR Ukraine з 2016 року, користувались послугами підбору адміністративного та технічного персоналу. У нашій співпраці подобається орієнтація ANCOR на клієнта, чітке дотримання умов по термінам, постійний зворотній звя’зок та інформування про перебіг закриття вакансії. Крім цього, відмічу індивідуальний підхід до кожного замовлення.
Олена Лазар
Фуджікура Аутомотів Україна
Олена Грицай
Ми співпрацюємо з міжнародною стафінговою групою ANCOR 1 рік, в рамках реалізації проектів з рекрутменту. За цей час ми встигли вдало закрити вакансії Головного інженера і Начальника складського господарства. Мабуть, найбільше в роботі з ANCOR нам подобається чітка відповідність профілю кандидатів, яких представляє рекрутер, тим вимогам, що висуває «Чумак», та оперативність зворотного зв'язку
Олена Грицай
Чумак
Наталія Софійчук
Ми співпрацюємо з ANCOR вже понад 3 роки в рамках проектів з підбору персоналу всіх рівнів і спеціалізацій. Як правило ми спільно підбираємо вузькопрофільних фахівців, яких важко шукати. У роботі з рекрутерами ANCOR найбільше подобається стабільність екаунт менеджменту. У нас постійний контакт, наш КАМ добре знає компанію, її потреби і особливості. Окрім цього варто відмітити моральну стійкість рекрутерів і їх позитивний настрій, навіть якщо, часом, вакансія відміняється
Наталія Софійчук
Colgate-Palmolive
Марія Бондаренко
З ANCOR почався мій шлях в HR, оскільки моя кар’єра стартувала саме в цій компанії. Ми успішно продовжили співпрацювати з ANCOR і тоді, коли у 2007 році я перейшла до мого поточного роботодавця, компанії JTI. Вже 13 років ми користуємося послугами ANCOR і дуже задоволені нашим партнерством. Клієнтоорієнтованість, професіоналізм консультантів і якість сервісу завжди залишаються на високому рівні!
Марія Бондаренко
JTI
Галина Цвіркун

Ми співпрацюємо з компанією ANCOR Ukraine, мабуть, так довго, скільки відомо про її існування. Колеги з ANCOR допомагають нам вирішувати питання всіх рівнів складності, як у рекрутингу, так і в загальному HR консалтингу. Компанія має високофахових, а головне, як на мене, клієнтоорієнтованих працівників. З ними приємно співпрацювати!

Галина Цвіркун
Meest
Інші послуги
Аутсорсинг адміністративних функцій
Підбір секретаря в офіс: пошук і залучення кандидатів для роботи.
Аутсорсинг адміністративних функцій
Аутсорсинг ресепшн: забезпечення персоналом і управління якістю сервісу в зоні ресепшн клієнта.
Аутсорсинг адміністративних функцій
Управління поштовим сервісом: послуги офісного аутсорсингу щодо роботи з кореспонденцією та кур’єрськими службами.
Аутсорсинг адміністративних функцій
Управління службою роботи з документами: послуги офісного аутсорсингу з ведення документообігу та архів.
Аутсорсинг адміністративних функцій
Аудит допоміжних служб підтримки бізнесу: послуги офісного аутсорсингу з оптимізації внутрішніх бізнес-процесів.
Напишіть нам
Маєте питання?