Підбір секретаря — Аутсорсинг адміністративних функцій в Україні

Пошук і залучення бажаного кандидата

Підбір секретаря в офіс — це послуга з пошуку і залучення кандидатів для роботи в компанії замовника. База кандидатів, яка щоденно оновлюється, дозволяє нам впродовж доби після отримання запиту знаходити персонал, який максимально відповідає вимогам клієнта.

Вирішуючи задачу знайти секретаря або помічника, ми приділяємо особливу увагу профілю кандидатів, оцінюємо навички і знання, проводимо Центр Оцінки. Наші фахівці прагнуть до скорочення термінів закриття вакансій, підвищення якості послуги рекрутменту і пропонують профільну експертизу.
Інші послуги
Аутсорсинг адміністративних функцій
Аутсорсинг ресепшн: забезпечення персоналом і управління якістю сервісу в зоні ресепшн клієнта.
Аутсорсинг адміністративних функцій
Управління поштовим сервісом: послуги офісного аутсорсингу щодо роботи з кореспонденцією та кур’єрськими службами.
Аутсорсинг адміністративних функцій
Управління службою роботи з документами: послуги офісного аутсорсингу з ведення документообігу та архів.
Аутсорсинг адміністративних функцій
Аудит допоміжних служб підтримки бізнесу: послуги офісного аутсорсингу з оптимізації внутрішніх бізнес-процесів.
Аутсорсинг адміністративних функцій
Управління постачальниками: послуги офісного аутсорсингу з пошуку і контролю за роботою постачальників.
Напишіть нам
Маєте питання?
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...