Аудит служб підтримки бізнесу — Офісний аутсорсинг в Україні

Аудит допоміжних служб підтримки бізнесу

Ми надаємо широкий спектр послуг офісного аутсорсингу, в тому числі аудит існуючих непрофільних допоміжних служб підтримки бізнесу в компанії.

За результатами аудиту формується звіт із зазначенням зон зростання, а також сформованими висновками і рекомендаціями щодо ефективної оптимізації та уніфікації внутрішніх бізнес-процесів.
Інші послуги
Аутсорсинг адміністративних функцій
Підбір секретаря в офіс: пошук і залучення кандидатів для роботи.
Аутсорсинг адміністративних функцій
Аутсорсинг ресепшн: забезпечення персоналом і управління якістю сервісу в зоні ресепшн клієнта.
Аутсорсинг адміністративних функцій
Управління поштовим сервісом: послуги офісного аутсорсингу щодо роботи з кореспонденцією та кур’єрськими службами.
Аутсорсинг адміністративних функцій
Управління службою роботи з документами: послуги офісного аутсорсингу з ведення документообігу та архів.
Аутсорсинг адміністративних функцій
Управління постачальниками: послуги офісного аутсорсингу з пошуку і контролю за роботою постачальників.
Заявка на послугу
Залишити запит
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Хочу в ANCOR!
Загрузка...
Заявка на услугу
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...