Ведення комунікації клієнта — це розробка і розміщення контенту і матеріалів замовника, проведення заходів і налаштування реклами з метою розвитку бренду роботодавця. Ця послуга є актуальною, коли вже сформовано комунікаційну стратегію і її потрібно професійно реалізувати.
Наші фахівці візьмуться за реалізацію комунікації різними каналами:
- Promo і PR. Ми налаштовуємо рекламу, співпрацюємо зі ЗМІ та партнерами, розміщуємо інформацію в офлайн-каналах.
- SMM. Створюємо концепцію ведення спільнот у соціальних мережах, розробляємо і публікуємо контент, взаємодіємо з підписниками.
- MICE і Event. Організовуємо і проводимо конференції, виставки, форуми, корпоративні заходи, беремо на себе модерацію, адміністративну роботу і технічну підтримку.
- Production. Адаптуємо фірмовий стиль під потреби HR-брендингу, працюємо з офлайн- і онлайн-каналами. Створюємо сайти, лендінги, відеоматеріали, поліграфічну і сувенірну продукцію.