Комунікаційна стратегія — побудова комунікації бренду з ЦА

Розробка комунікаційної стратегії

Практичні інструменти розвитку бренду роботодавця

Розробка комунікаційної стратегії — це послуга, яка дозволяє компанії замовника запровадити і реалізувати концепцію розвитку бренду роботодавця на ринку праці. Ціннісна пропозиція бренду (EVP) — це теоретична основа, яку потрібно доповнити дієвими практиками, побудувати комунікаційну стратегію і відповідно до неї запускати промоактивності.

Наші фахівці визначають позицію бренду і за необхідністю пропонують шляхи її корегування. Згодом вибудовується система каналів комунікації і визначаються ефективні канали взаємодії з цільовою аудиторією.

Після визначення набору каналів ми розробляємо медіастратегію для бренду замовника: формулюємо принципи, за якими слід взаємодіяти зі ЗМІ, складаємо стратегію просування, обираємо майданчики, визначаємо обсяги і періодичність розміщення матеріалів, приступаємо до реалізації ідей.
Інші послуги
Розвиток бренду роботодавця
Аудит бренду роботодавця: послуга із дослідження привабливості компанії замовника для працівників.
Розвиток бренду роботодавця
Побудова EVP: послуга із розробки ціннісної пропозиції бренду роботодавця.
Розвиток бренду роботодавця
Розробка креативної концепції: послуга із розвитку бренду роботодавця за допомогою креативних механік.
Розвиток бренду роботодавця
Ведення комунікації клієнта: послуги із реалізації комунікаційної стратегії для розвитку бренду роботодавця.
Новини і події за темою
Заявка на послугу
Залишити запит
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Хочу в ANCOR!
Загрузка...
Заявка на услугу
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...