Практичні інструменти розвитку бренду роботодавця
Розробка комунікаційної стратегії — це послуга, яка дозволяє компанії замовника запровадити і реалізувати концепцію розвитку бренду роботодавця на ринку праці. Ціннісна пропозиція бренду (EVP) — це теоретична основа, яку потрібно доповнити дієвими практиками, побудувати комунікаційну стратегію і відповідно до неї запускати промоактивності.Наші фахівці визначають позицію бренду і за необхідністю пропонують шляхи її корегування. Згодом вибудовується система каналів комунікації і визначаються ефективні канали взаємодії з цільовою аудиторією.
Після визначення набору каналів ми розробляємо медіастратегію для бренду замовника: формулюємо принципи, за якими слід взаємодіяти зі ЗМІ, складаємо стратегію просування, обираємо майданчики, визначаємо обсяги і періодичність розміщення матеріалів, приступаємо до реалізації ідей.