Ведення комунікації клієнта — Бренд роботодавця і HR-брендинг

Ведення комунікації клієнта

Розробка і реалізація комунікаційної стратегії

Ведення комунікації клієнта — це розробка і розміщення контенту і матеріалів замовника, проведення заходів і налаштування реклами з метою розвитку бренду роботодавця. Ця послуга є актуальною, коли вже сформовано комунікаційну стратегію і її потрібно професійно реалізувати.

Наші фахівці візьмуться за реалізацію комунікації різними каналами:
  • Promo і PR. Ми налаштовуємо рекламу, співпрацюємо зі ЗМІ та партнерами, розміщуємо інформацію в офлайн-каналах.
  • SMM. Створюємо концепцію ведення спільнот у соціальних мережах, розробляємо і публікуємо контент, взаємодіємо з підписниками.
  • MICE і Event. Організовуємо і проводимо конференції, виставки, форуми, корпоративні заходи, беремо на себе модерацію, адміністративну роботу і технічну підтримку.
  • Production. Адаптуємо фірмовий стиль під потреби HR-брендингу, працюємо з офлайн- і онлайн-каналами. Створюємо сайти, лендінги, відеоматеріали, поліграфічну і сувенірну продукцію.

Інші послуги
Розвиток бренду роботодавця
Аудит бренду роботодавця: послуга із дослідження привабливості компанії замовника для працівників.
Розвиток бренду роботодавця
Побудова EVP: послуга із розробки ціннісної пропозиції бренду роботодавця.
Розвиток бренду роботодавця
Розробка комунікаційної стратегії: послуга із визначення інструментів і каналів комунікації для розвитку бренду роботодавця.
Розвиток бренду роботодавця
Розробка креативної концепції: послуга із розвитку бренду роботодавця за допомогою креативних механік.
Новини і події за темою
Заявка на послугу
Залишити запит
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Хочу в ANCOR!
Загрузка...
Заявка на услугу
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...