EVP — ціннісна пропозиція роботодавця співробітнику — HR-брендинг

Ціннісна пропозиція бренду роботодавця

Побудова EVP входить до комплексу послуг із розвитку бренду роботодавця. В рамках задачі наші фахівці проводять дослідження внутрішньої та зовнішньої цільової аудиторії. Ми виявляємо важливі інсайти, драйвери і бар’єри, складаємо портрет бренду-чемпіона для кожного сегменту цільової аудиторії.

На підставі результатів дослідження фахівці ANCOR перевіряють атрибути EVP за сегментами і адаптують їх. Після завершення роботи над ціннісною пропозицією ми переходимо до актуалізації або розробки креативної концепції і складаємо гайдлайни «Що робити з EVP» (EVP guidebook) для працівників замовника. Далі ми проводимо консультації і пропонуємо інструменти для ефективного запровадження EVP всередині компанії та в зовнішніх комунікаціях.
Інші послуги
Розвиток бренду роботодавця
Аудит бренду роботодавця: послуга із дослідження привабливості компанії замовника для працівників.
Розвиток бренду роботодавця
Розробка комунікаційної стратегії: послуга із визначення інструментів і каналів комунікації для розвитку бренду роботодавця.
Розвиток бренду роботодавця
Розробка креативної концепції: послуга із розвитку бренду роботодавця за допомогою креативних механік.
Розвиток бренду роботодавця
Ведення комунікації клієнта: послуги із реалізації комунікаційної стратегії для розвитку бренду роботодавця.
Новини і події за темою
Напишіть нам
Маєте питання?
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...