Бренд роботодавця і його аудит — Імідж компанії і HR-брендинг

Аудит бренду роботодавця

Визначення цінності компанії для працівників

Аудит бренду роботодавця дозволяє за допомогою різних інструментів визначити, в чому полягає цінність компанії замовника для потенційних і працюючих співробітників. Наприклад, за допомогою дослідження залученості або обзору заробітних плат. Наша методика допомагає створити всебічну й об’єктивну картину позиції компанії на ринку праці, зібрати та проаналізувати дані за трьома напрямками: цільова аудиторія, конкуренти і канали комунікації.
Інші послуги
Розвиток бренду роботодавця
Побудова EVP: послуга із розробки ціннісної пропозиції бренду роботодавця.
Розвиток бренду роботодавця
Розробка комунікаційної стратегії: послуга із визначення інструментів і каналів комунікації для розвитку бренду роботодавця.
Розвиток бренду роботодавця
Розробка креативної концепції: послуга із розвитку бренду роботодавця за допомогою креативних механік.
Розвиток бренду роботодавця
Ведення комунікації клієнта: послуги із реалізації комунікаційної стратегії для розвитку бренду роботодавця.
Новини і події за темою
Заявка на послугу
Залишити запит
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Хочу в ANCOR!
Загрузка...
Заявка на услугу
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...