Моделювання компетенцій: професійна розробка моделі компетенцій з метою розвитку, навчання та оцінки персоналу

Моделювання компетенцій

Для розвитку та оцінки персоналу

Моделювання компетенцій — це послуга із розробки і деталізації моделі компетенцій, актуальної для конкретної організації. Модель компетенцій дозволяє побудувати оцінку персоналу, спираючись на зрозумілі та об’єктивні критерії. Таким чином покращується рівень довіри колективу до управлінських рішень і спроможність працівників самостійно управляти власним професійним і кар’єрним розвитком у компанії.

За допомогою моделі компетенцій можна доводити до відома працівників очікування компанії щодо їх професійної та особистісної поведінки, планувати кадрові ресурси на довгостроковій основі та ефективно формувати кадровий резерв, більш системно підходити до процесів навчання і розвитку персоналу.

Модель компетенцій допомагає побудувати прозорі і доступні кар’єрні маршрути, підвищити рівень залученості персоналу і мотивувати на розвиток. Завдяки такому підходу компанії вдається максимально ефективно інвестувати в персонал.

Види компетенцій:

  • Корпоративні — цінності компанії, які є спільними для всіх працівників і сформульовані на базі поведінкових індикаторів. Розвиваються за допомогою системи вимог і регулярної оцінки виконання цих вимог.
  • Професійні — сукупність специфічних знань, умінь і навичок, які необхідні працівнику для ефективного виконання функціональних обов’язків.
  • Управлінські — вимоги до керівників компанії, які сформульовано на базі поведінкових індикаторів. Розвиваються у випадку, коли початковий рівень цих компетенцій не нижче прийнятного, і є обов’язковими для успішної управлінської діяльності.

Моделювання компетенцій складається із наступних етапів:

  • Попередній аналіз документів. Вивчення організаційної структури, посадових інструкцій, положень про підрозділи. Дозволяє отримати 5 – 40% інформації
  • Інтерв’ю з внутрішніми експертами. Максимально глибоке (аж до надлишкової деталізації) дослідження необхідних компетенцій в ході персональних інтерв’ю тривалістю 1,5 - 2 години. Охоплення - від 5 до 10 експертів на день.
  • Фокус-групи з внутрішніми експертами. Уточнення і корегування отриманих даних у ході групової роботи з експертами тривалістю 4 – 6 годин. Усунення надлишкової інформації, зменшення рівня суб’єктивності. Охоплення — до 15 чоловік на день
  • Інтерв’ю із зовнішніми експертами. Максимально повне формулювання виявлених компетенцій і конкретизація поведінкових індикаторів у ході інтерв’ю, яке зовнішній експерт проводить із внутрішнім експертом в присутності консультанта. Порівняння результатів із загальними практиками. Кожне інтерв’ю триває 2 години, охоплення — 5 експертів на день.

Олена Лазар
Ми співпрацюємо з ANCOR Ukraine з 2016 року, користувались послугами підбору адміністративного та технічного персоналу. У нашій співпраці подобається орієнтація ANCOR на клієнта, чітке дотримання умов по термінам, постійний зворотній звя’зок та інформування про перебіг закриття вакансії. Крім цього, відмічу індивідуальний підхід до кожного замовлення.
Олена Лазар
Фуджікура Аутомотів Україна
Олена Грицай
Ми співпрацюємо з міжнародною стафінговою групою ANCOR 1 рік, в рамках реалізації проектів з рекрутменту. За цей час ми встигли вдало закрити вакансії Головного інженера і Начальника складського господарства. Мабуть, найбільше в роботі з ANCOR нам подобається чітка відповідність профілю кандидатів, яких представляє рекрутер, тим вимогам, що висуває «Чумак», та оперативність зворотного зв'язку
Олена Грицай
Чумак
Наталія Софійчук
Ми співпрацюємо з ANCOR вже понад 3 роки в рамках проектів з підбору персоналу всіх рівнів і спеціалізацій. Як правило ми спільно підбираємо вузькопрофільних фахівців, яких важко шукати. У роботі з рекрутерами ANCOR найбільше подобається стабільність екаунт менеджменту. У нас постійний контакт, наш КАМ добре знає компанію, її потреби і особливості. Окрім цього варто відмітити моральну стійкість рекрутерів і їх позитивний настрій, навіть якщо, часом, вакансія відміняється
Наталія Софійчук
Colgate-Palmolive
Марія Бондаренко
З ANCOR почався мій шлях в HR, оскільки моя кар’єра стартувала саме в цій компанії. Ми успішно продовжили співпрацювати з ANCOR і тоді, коли у 2007 році я перейшла до мого поточного роботодавця, компанії JTI. Вже 13 років ми користуємося послугами ANCOR і дуже задоволені нашим партнерством. Клієнтоорієнтованість, професіоналізм консультантів і якість сервісу завжди залишаються на високому рівні!
Марія Бондаренко
JTI
Галина Цвіркун

Ми співпрацюємо з компанією ANCOR Ukraine, мабуть, так довго, скільки відомо про її існування. Колеги з ANCOR допомагають нам вирішувати питання всіх рівнів складності, як у рекрутингу, так і в загальному HR консалтингу. Компанія має високофахових, а головне, як на мене, клієнтоорієнтованих працівників. З ними приємно співпрацювати!

Галина Цвіркун
Meest
Інші послуги
Моделювання компетенцій
Професійні тести знань – інструменти для оцінки персоналу, повністю відповідають потребам організації.
Новини і події за темою
Напишіть нам
Маєте питання?
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...