Залученість персоналу — Збір розгорнутого зворотного зв'язку від співробітників

Дослідження залученості

Отримання зворотного зв’язку від працівників

Дослідження залученості — це послуга, завдяки якій вдається отримати зворотний зв'язок від співробітників і використовувати отримані результати задля покращення продуктивності. Для більшості сучасних компаній ця практика є регулярною.

Ми пропонуємо перевірену і добре зарекомендовану методологію дослідження, яку побудовано на вивченні 16 основних чинників організаційного середовища. Співробітники проходять опитування у зручному для них форматі, офлайн або онлайн, при цьому час заповнення анкети не перебільшує 10-15 хвилин.

Опитування проводиться за індивідуальним посиланням на спеціальній платформі зі зручним, яскравим і максимально зрозумілим інтерфейсом. Якщо у співробітників бракує можливості пройти опитування онлайн, ми готові провести паперове анкетування. Наші консультанти організують на території замовника мобільний офіс, куди зможе прийти і заповнити анкету кожен співробітник.

В рамках дослідження ми також проводимо фокус-групи з метою отримання розгорнутого зворотного зв’язку від персоналу щодо всіх зон напруги. Ми дотримуємося повної конфіденційності і гарантуємо анонімність відповідей.

За результатами дослідження складається звіт, який містить аналіз даних за різними параметрами, порівняння даних із попереднім періодом, порівняння даних із галузевими і загальними віхами. Ми також готуємо інтерактивні звіти в Power BI. Наша команда допомагає застосовувати отримані результати для оптимізації внутрішніх процесів, налаштувати дорожню карту і моніторинг рівня залученості персоналу.
Інші послуги
Дослідження та опитування
Дослідження ринку кандидатів - консультаційна послуга, яка передбачає збір і аналіз даних щодо ринку праці за запитом замовника.
Дослідження та опитування
Дослідження крос-функціональної взаємодії — це послуга з оцінки ефективності персоналу з метою покращення інтеграції між підрозділами.
Дослідження та опитування
Дослідження задоволеності внутрішнього замовника — це послуга з оцінки ефективності персоналу, який виконує задачі від інших підрозділів.
Дослідження та опитування
Внутрішні опитування персоналу — це збір думок працівників за будь-яким запитом клієнта з метою покращення продуктивності і розвитку бренду роботодавця.
Дослідження та опитування
Огляд заробітних плат — це аналіз рівня доходу за цікавими для замовника посадами і порівняння з середніми даними по ринку.
Новини і події за темою
Напишіть нам
Маєте питання?
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...