Оцінка ефективності персоналу
Дослідження задоволеності внутрішнього замовника — це послуга, за допомогою якої можна провести оцінку ефективності персоналу з метою підвищення якості бізнес-процесів між підрозділами та рівня внутрішньої клієнтоорієнтованості. Дослідження складається за збору зворотного зв’язку від співробітників, які є корпоративними замовниками для співробітників інших підрозділів.Наша команда допоможе отримати розгорнуту, якісну, об’єктивну інформацію про те, наскільки ефективно працює досліджувана функція. Збір даних проводиться методом опитування співробітників, які безпосередньо користуються послугами певного функціонального підрозділу.
Анкетування займає щонайбільше 15 хвилин і проходить на онлайн-платформі зі зручним і зрозумілим інтерфейсом. Ми дотримуємося повної конфіденційності під час роботи з відповідями учасників і гарантуємо повну анонімність. Якщо потрібно зібрати додаткову інформацію щодо основних зон напруги, ми організуємо роботу з фокус-групами.
За результатами дослідження ми готуємо докладний звіт із висновками та рекомендаціями. Наша команда також готова допомогти із розробкою дорожньої карти задля оптимізації бізнес-процесу і створення системи моніторингу, яка фіксуватиме зміни і покращення рівня взаємодії.