Нові стратегії ANCOR у 2022 році
До стрічки новин

Цифрова трансформація та фокус на продукті - що чекає на ANCOR у 2022 році?

Цифрова трансформація та фокус на продукті - що чекає на ANCOR у 2022 році?

Системно нові підходи і рішення в наданні клієнтам послуг — ось чого зараз вимагає ринок, що неймовірно швидко змінюється. І звичайно ANCOR не може стояти осторонь, поки відчутно наближатимуться принципово нові зміни ринку. Трансформація відбувається як моментальна відповідь на актуальні потреби клієнтів, а також цілеспрямована на цифрову трансформацію бізнесу та продуктовий розвиток.

Але що мають на увазі під “продуктовим підходом”?

Продуктовий підхід – це спосіб вибудовування роботи організації з фокусом на управління ланцюгом створення продуктів в такий спосіб, щоб максимально ефективно задовольняти потреби клієнтів.

Тобто, під час цього підходу компанія фокусується на таких показниках: підвищення якості продукту, його адаптація, нові опції та оновлення пропозицій для клієнтів. Можна підсумувати, що продуктовий підхід — це наскрізна організація операційної моделі із задоволенням запитів усіх клієнтів із пріоритетом на ланцюжку створення результату, який забезпечує цю задоволеність.

Переваги даної моделі, виділені експертами:

  • Клієнтоорієнтованість та фокус на максимальне задоволення його потреб. Це підвищує ефективність шляхом мобілізації всіх учасників продуктових ланцюжків у виконанні своєї роботи для максимального результату.

  • Сучасні ринки ставлять зараз собі у високій затребуваності скорочення термінів реагування зміни потреб клієнтів. Найбільш важливим фактором це є на ринках, які мають значну волатильність.

  • Проактивна робота з потребами клієнта виникає завдяки застосуванню продуктового підходу: цілеспрямоване формування зміни клієнтського досвіду замість простого реагування.

У чому полягає актуальність для ANCOR?

Мета ANСOR – розвиток Продукту та надання клієнтам кращих рішень у сфері рекрутменту, аутсорсингу, стафінгу та консалтингу. За 30 років роботи, за які накопичили величезну кількість досвіду у вищезгаданих напрямках, ми зробили висновок, що ANCOR задовольняє різні потреби клієнтів, надаючи сервіс, що сильно розрізняється за форматом. Ми змогли побудувати велику кількість сервісних ліній навколо наших Клієнтів завдяки еволюційному розвитку наших взаємин з ними. Дана модель дозволила нам отримувати запити не тільки від замовників у сфері HR, а й від представників різних підрозділів у бізнесі: фінансів, закупівель, маркетингу, виробництва, логістики тощо. Це призводить до того, що “всередині” клієнта у нас дуже різний спектр замовників. Потужна мультипродуктова структура – результат процесу розвитку ANCOR.

Основні продуктові напрямки

Ми допомагаємо нашим клієнтам досягти найкращих результатів, внаслідок тестувань, аналізу кращих практик та переробки їх у нові універсальні підходи. ANCOR не скидає обертів і в 2022 році ставить перед собою амбітні цілі — прискорення еволюції ключових продуктових напрямків відповідно до швидко змінних потреб клієнтів для забезпечення лідерства на ринку по кожному із заявлених напрямків.

Рекрутмент, включаючи:

  • Професійний пошук та підбір менеджерів та спеціалістів.

  • Рекрутмент розробників ПЗ та Data Science.

  • Масовий підбір.

  • Аутсорсинг процесу рекрутменту.

Аутсорсинг бізнес-процесів, включаючи:

  • IT аутсорсинг. 

  • Аутсорсинг мерчендайзинг.

  • Аутсорсинг торгового маркетингу.

  • Виробничо-складський аутсорсинг.

  • Адміністративний аутсорсинг.

  • Аутсорсинг інших непрофільних функцій.

Стаффінг, включаючи:

  • Надання кваліфікованих виконавців на проекти

Цифрова трансформація

Цифрова трансформація компанії – це не тільки інвестиції у нові технології, а й перетворення товарів та послуг, структури організації, стратегії розвитку, роботи з клієнтами та корпоративної культури. Тому нова стратегія «поглиблення в продукт» у поєднанні з цифровізацією бізнесу дозволить досягти підвищення ефективності роботи організації, покращення взаємодії з клієнтами, оптимізації управління та підвищення конкурентоспроможності.

"Йти в ногу з часом, реагуючи на будь-які виклики ринку, щоб якомога ефективніше вирішувати завдання клієнтів - ось наша мета", - Ірина Пруднікова, СЕО, ANCOR Ukraine. 

Інші новини
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Хочу в ANCOR!
Загрузка...
Заявка на услугу
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...