Мотивація кандидатів: дані по світу 2021
До стрічки новин

Світові дані дослідження брендів роботодавців Randstad Employer Brand Research

Світові дані дослідження брендів роботодавців Randstad Employer Brand Research

Світові дані дослідження брендів роботодавців Randstad Employer Brand Research

Міжнародна стаффінгова група ANCOR опублікувала глобальний звіт за підсумками щорічного дослідження бренду роботодавця Randstad Employer Brand Research (REBR) і порівняла найпопулярніші галузі зайнятості в Україні й у світі. Дослідження проводилось у форматі опитування, де взяли участь 190 000 респондентів з 34 країн, що охоплюють 80% світової економіки, та 6 493 опитаних компаній.

IT і сільське господарство - найпривабливіші сфери у світі.

На першому місці у світі в списку переваг кандидатів знову ІТ та телекомунікації (57%). У сфері сільського господарства хочуть працювати 57% опитаних — ця галузь за минулий рік піднялася з п'ятого місця на друге. Слідом ідуть автобізнес (54%) і товари народного споживання (54%) П'яте місце посідає охорона здоров'я, включаючи фармацевтику, медицину, хімію, біологію, соціологію та психологію. 

Ключові критерії, властиві цим секторам на думку респондентів - можливості кар'єрного зростання, безпечне робоче середовище в період COVID-19, гарантії зайнятості, хороша репутація і фінансова стабільність підприємств. Роль гарантій зайнятості зростає під час кризи, і цей критерій найбільш важливий у Європі (62% опитаних), на другому місці — Латинська Америка (60%). Це особливо важливий фактор для людей у віці від 55 до 64 років — його відзначили 61% респондентів. 

Значущість work & life balance зростає

За підсумком опитування в 34 країнах помітно, що, попри всі потрясіння, які COVID-19 запровадив на світовому ринку праці, уподобання талантів залишаються незмінними. Найбільш привабливим фактором для працівника є його зарплата та виплати (вказали 62%), за яким йдуть баланс між роботою та життям (58%) та гарантії зайнятості (56%).

Зарплата та виплати також вважаються найважливішими в 4 з 5 регіонів, за винятком Латинської Америки, де працездатне населення обирає найбільш важливим прогрес у кар'єрі (70%), а зарплата та виплати посідають друге місце (69%).

Нагадаємо, що для українців найзначущіми є такі фактори — хороша оплата праці (79%), фінансова платоспроможність (70%), кар'єрне зростання (64%), приємна робоча атмосфера (62%) і цікава робота (57%).  Для українців баланс між роботою та особистим життям посідає 7 місце рейтингу, отримавши 46%. 

Специфіка віддаленої роботи у світі та різних регіонах 

У всьому світі більшість жителів Північної Америки та Латинської Америки почали працювати віддалено. З іншого боку, більше робочих місць в Європі (28%) потрібно було виконувати дистанційно, ніж в інших регіонах.

Попри порушення, спричинені пандемією, половина глобальної робочої сили продовжувала працювати у звичному режимі, виявило наше опитування. Особливо це стосується дорослих 35–54 років (цитованих 55%) та працівників вищої освіти (60%). У всьому світі дорослі (66%) продовжували працювати в штатному режимі, на відміну від робітників (54%). А от представники Азійсько-Тихоокеанського регіону (60%) продовжували працювати за графіком.

Що стосується віддаленої роботи, яка є наріжним каменем для роботодавців у всьому світі під час пандемії, майже 2 з 5 респондентів опитування вважають її це дуже важливим фактором при виборі роботодавця (38%).  

Інші новини
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...