Сильний стратегічний підхід до найму

Без сумніву, співробітники складають основу будь-якої організації. І, звичайно, знайти талановитого співробітника - завдання не з легких: вибрати треба найкращого кандидата, який буде допомагати організації рухатися вперед і вгору. Багато компаній нині віддають процес рекрутменту на аутсорсинг постачальникам цих послуг (RPO). Постачальники послуг RPO не тільки володіють тактичними навичками в пошуку і підборі персоналу, а й демонструють серйозний стратегічний підхід, пропонуючи комплексні рішення у відповідь на основні кадрові потреби клієнта, сприяючи посиленню HR стратегії. Компанії, які надають послугу з аутсорсингу процесу рекрутменту, використовують велику кількість нових технологій для покращення якості найму, підвищення ефективності процесу рекрутменту та зменшення термінів закриття позицій. Маючи тридцятирічний досвід в рекрутменті, АНКОР фокусує увагу не тільки на пошуку і відборі, але і на інших невід'ємних складових процесу залучення талантів, таких як: посилення бренду роботодавця, оцінка і тестування, адаптація. "За багато років ми зібрали величезний масив даних, які ми регулярно оброблюємо, що дозволяють нам приймати рішення на основі тих самих даних, бути швидкими та ефективними в залученні талантів", - говорить Сергій Саліков, генеральний директор компанії АНКОР.

Поєднання накопиченої експертизи та сучасних технологій

АНКОР постійно приділяє велику увагу збору і аналізу даних про наявність робочої сили, різних навичок, рівні грошової винагороди та інших пільг у співвідношенні з попитом і пропозицією, так само, як і про виробничі піки, географічну експансію, відкриття нових підприємств і філій. Програмне забезпечення компанії дозволяє оперативно створити інтерактивну панель з бізнес-аналітикою по кожному проекту для побудови успішної стратегії залучення талантів. Інструменти бізнес-аналізу дозволяють АНКОРу розробляти ефективні рішення, підвищуючи цінність для клієнта. Далі компанія має можливість в режимі реального часу відслідковувати різні "сигнали тривоги", щоб коригувати процес пошуку і підбору персоналу. Ті ж інструменти використовуються на інших аутсорсингових проектах, де компанія порівнює виробничі піки і спади на різних майданчиках для того, щоб переміщувати персонал між проектами і збільшувати доступність персоналу в різних географічних точках, тим самим підвищуючи мобільність трудових ресурсів.

 

"Що відрізняє нас від конкурентів, так це вміння впроваджувати різні сучасні технології, включаючи складні високотехнологічні інструменти", - говорить Сергій. АНКОР використовує інтерактивну панель управління для аутсорсингу процесу рекрутменту, щоб клієнти компанії могли стежити за процесом і постійно бути в курсі подій. Онлайн інструмент вимірює задоволеність менеджерів по найму, з одного боку, і задоволеність кандидатів, з іншого. Це допомагає своєчасно коригувати і ефективно регулювати весь процес.

 "Наявність великого портфеля послуг і можливість об'єднати їх в унікальну ціннісну пропозицію дозволяє нам вибудовувати міцні взаємини з нашими клієнтами і ставати для них надійним партнером", - додає він.

Використовуючи можливості власного корпоративного університету, міжнародна компанія АНКОР здатна створювати і навчати сильні проектні команди з аутсорсингу процесу рекрутменту (RPO), які знаходяться під управлінням найсильніших менеджерів по залученню талантів та які мають величезний досвід, як у внутрішніх HR-службах, так і на стороні агентств. Це дозволяє АНКОРу вселяти впевненість в успіх серед своїх клієнтів, які зазвичай не дуже охоче передають процес із залучення талантів третій стороні, оскільки не довіряють досвіду і можливостям провайдера.

Одним із найбільш цікавих досягнень АНКОРа стала робота над низкою проектів, пов'язаних з Кубком Конфедерації FIFA 2017 і Чемпіонатом світу з футболу FIFA 2018, які проходили в Російській Федерації. Для реалізації потреб в постійному і тимчасовому персоналі, для Організаційного комітету Чемпіонату світу з Футболу «Росія-2018» і кількох пов'язаних з цією подією проектів, АНКОР сформував проектну команду, що складається з більш ніж 40 осіб, які провели понад 21 000 співбесід, щоб підібрати близько 300 постійних і 700 тимчасових співробітників для Оргкомітету. АНКОР забезпечував персоналом роботу пропускної системи на всіх 64 матчах чемпіонату, поведених Оргкомітетом в 11 містах Росії: 1400 співробітників АНКОР відпрацювали в цілому 65 000 годин. Крім цього, АНКОР забезпечував персоналом всі пункти видачі паспортів уболівальників.

"Найбільшою проблемою при роботі на даному проекті була відсутність у кандидатів конкретних компетенцій в області великомасштабних спортивних заходів і недостатнє знання англійської мови. Компанія АНКОР успішно впоралася із завданням, і наша робота була оцінена на найвищому рівні,"- говорить Сергій Саліков. Унікальність цього проекту, що свідчить про професійні можливості АНКОРа, полягало в тому, що Чемпіонат світу - подія загальнонаціонального значення, якою мали захоплюватись мільйони футбольних фанатів і мільярди глядачів, що, таким чином, накладало на постачальника послуг серйозну відповідальність.

 

Тридцятиріччя і успіхи

Почавши свій шлях в 1990 році як компанія, що спеціалізується на пошуку і підборі персоналу, АНКОР став однією з найбільших компаній, що надають послуги з аутсорсингу процесу рекрутменту (RPO), маючи вагоме портфоліо прикладів позитивного досвіду роботи у цій сфері. У 2004 році АНКОР перетворюється в холдинг і починає регіональну та продуктову експансію. У короткі терміни АНКОР відкриває значну кількість офісів. Разом з широким географічним покриттям, різноманітної лінійкою послуг і новими технологіями, компанія впевнено випереджає своїх конкурентів. За три десятка років своєї історії,  компанія придбала і накопичила великий досвід і глибоку експертизу в області найму персоналу. Ці знання широко поширюються і культивуються в організації через систему професійного і корпоративного навчання, і є цінностями компанії. Ґрунтуючись на своєму досвіді і експертизі, АНКОР пропонує своїм клієнтам повний спектр послуг з підбору персоналу, аутсорсингу і кадрового консалтингу. Фокусуючи увагу на конкретних областях, консультанти АНКОРу мають глибоке розуміння специфіки бізнесу клієнтів, загальних тенденцій і викликів. Слідкуючи постійно за потребами ринку і тим, що пропонують конкуренти, компанія прагне проявляти ініціативу в наданні своїх послуг. «Ми дуже зацікавлені в тому, щоб знаходити і пропонувати нашим клієнтам комплексні рішення, розроблені спеціально для їх конкретних потреб», - говорить Сергій Саліков.
Крім виходу на нові ринки в Південно-Східній і Центральній Азії, АНКОР продовжує розвивати аутсорсинг послуг в цілому і аутсорсинг процесу рекрутменту (RPO), зокрема. «Майбутнє кадрової індустрії буде залежати від аутсорсингу процесу рекрутменту (RPO), аутсорсингу бізнес-процесів і масового підбору, де цифровізація і автоматизація гратимуть ключову роль. Пошук правильної комбінації людини і алгоритмів є ключем до успіху, і АНКОР рухається в цьому напрямку на всіх вітрилах ", говорить Сергій Саліков.

Підпишіться і дізнавайтеся першими про новини
Ваш імейл

інші новини