Як змінився ринок праці у Промисловості за час карантину
До стрічки новин

Як змінився ринок праці у Промисловості за час карантину

Як змінився ринок праці у Промисловості за час карантину

Криза торкнулася переважної більшості промислових та виробничих компаній. Такі респонденти охарактеризували ситуацію як «тривожну». Зберегти стабільність вдалося менш ніж чверті, і лише одній компанії — поліпшити стан справ. 

Віталій Михайлов, Керуючий партнер рекрутингової компанії WORLD STAFF

Те, що більше 77% компаній у галузі промисловості та виробництва в Україні відчувають кризу, — очікувано, власне, як і будь-який інший сектор економіки. Прояви ж кризи можуть бути різними — щонайменше обмеження роботи транспорту ускладнило трансфер на роботу для працівників у межах міст та з регіонів, а дозволити собі доставку можуть не всі бізнеси, особливо невеликі, враховуючи економічні складнощі.

Не кажучи вже про зменшення обсягів та закриття виробництв, падіння продажів тощо. І навіть, наприклад, сектор виробництва будматеріалів, незважаючи на те, що зазвичай саме зараз триває «високий сезон» будівництва та ремонтів — як бачимо, відчуває вплив кризи на свою діяльність (за даними майже 83% респондентів).

Цікаві факти:

Єдина компанія в галузі, яка відзначила поліпшення стану справ, працює в металургії та має середній розмір штату (100-250 працівників). Середніх та великих компаній (від 100 до 500 працівників) криза торкнулася меншою мірою. Усі компанії в секторі легкої промисловості вказали на «тривожну ситуацію».

Обсяги й продажі більшості промисловців та виробників погіршилися

На це вказали 44,1% та 23,4% опитаних підприємств відповідно. Утримати обсяги на «докарантинному» рівні вдалося 15,9% компаній, продажі — лише 2,8%. У небагатьох справи пішли навіть краще.

Наталя Щетініна, Консультант з підбору персоналу, індустріальний напрямок АНКОР Україна

Дійсно, продажі в багатьох компаній знизилися. За нашими спостереженнями, найсильніше постраждала галузь виробництва і продажів будівельних матеріалів. Це пов'язано з тим, що частково або повністю «заморожені» будівельні проекти. Варіантів прогнозу два: або це явище відкладеного попиту, або частина прибутку через карантин буде недоотримана остаточно.

У постачальників пакування справи непогані — пакувальні матеріали для продуктів потрібні завжди. Та і виробничі підприємства намагаються переходити на локальних постачальників, щоб уникнути можливих затримок поставок імпортної сировини, а відтак і зриву виробничих планів.

Цікаві факти:

Компанії, які стали виготовляти та продавати навіть більше продукції в кризу, — з секторів машинобудування, виробництва будматеріалів/інструменту, хімічної промисловості.

Продажі знизилися приблизно наполовину як у найменших компаній (до 20 осіб), так і в найбільших (500+).

Детальніше - за посиланням:

https://analytics.robota.ua/industry/

Інші новини
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...