Результати дослідження Randstad Employer Brand Research, Україна-2021
  • Головна
  • Новини і події
  • Новини
  • gmk.center: «АрселорМіттал» став найбільш привабливим роботодавцем в ГМК Відбулося оголошення результатів дослідження привабливості роботодавців Randstad Employer Brand Research, Україна-2021
До стрічки новин

gmk.center: «АрселорМіттал» став найбільш привабливим роботодавцем в ГМК Відбулося оголошення результатів дослідження привабливості роботодавців Randstad Employer Brand Research, Україна-2021

gmk.center: «АрселорМіттал» став найбільш привабливим роботодавцем в ГМК Відбулося оголошення результатів дослідження привабливості роботодавців Randstad Employer Brand Research, Україна-2021

14 квітня відбулась урочиста церемонія Randstad Employer Brand Research, під час якої було оголошено результати цьогорічного незалежного міжнародного дослідження бренду роботодавця в Україні. В рамках дослідження міжнародна стаффінгова група ANCOR Ukraine та міжнародна корпорація Randstad оголосили перелік компаній, які українці обрали найпривабливішими!

Серед найвагоміших критеріїв вибору роботодавця українці зазначили:

  • 79 % – привабливу заробітну плату та соціальний̆ пакет
  • 70 % – фінансову платоспроможність
  • 64% – кар’єрне зростання
  • 62% – приємну робочу атмосферу
  • 57 % – цікаву роботу

39% українських працівників приваблює можливість працювати віддалено, що перетворює цей критерій на менш важливий за інші. Жінки та працівники з вищою освітою схильні оцінювати його вище, однак недостатньо високо, у порівнянні з більш вагомими. Для працівників, які працюють за сумісництвом, віддалена робота важливіша (46%), аніж для середньостатистичного працівника (39%).

Двох із трьох працівників було залучено до рішення щодо необхідності віддаленої роботи, тоді як інші співробітники, які працюють віддалено, не залучалися до вибору цього формату. Більше половини працівників з вищою освітою продовжували працювати у звичайному режимі (56%).

45% працівників було відправлено у відпустки за власний рахунок, або вони взагалі втратили роботу, почали працювали за новими умовами, чи з інших причин побачили зміни у характері зайнятості через COVID-19.​

Більша частка тих, хто став безробітним, була серед працівників із освітою нижче середньої (15%) та середньою (13%).​Серед тих, хто почав працювати більше, вирізняються працівники з вищою освітою (6%).​Однак, більшість українців продовжували працювати у звичайному режимі. Переважно це стосується чоловіків, працівників старше 35 років і тих, що мають вищу освіту.

За останні 6 місяців 13% українських працівників змінили роботодавця. Більшу частку складають чоловіки (15%), що вказує на те, що жінки (12%) були менш схильними до переходу. Ще 27% працівників мають намір змінити роботодавця у найближчі 6 місяців.​

Сайти із пошуку роботи (49%) та особисті зв’язки (48%) – канали, які найчастіше використовували ті, хто змінив роботодавця. Молодь та працівники з вищою освітоюнадають перевагу вебсайтам компаній з інформацією про вакансії. Чоловіки частіше за жінок шукають роботу за допомогою Google, як і представники робітничих спеціальностей.

У ході дослідження привабливості роботодавців респонденти визначили найпривабливіших роботодавців в різних індустріях українського ринку.

В окремих галузях економіки нагороду отримали:

  • Автомобільна промисловість – АВТ Баварія
  • Фармацевтика – Bayer
  • Харчові товари народного споживання – Coca-Cola
  • Нехарчові товари народного споживання – L’OREAL
  • Хімічна та агрохімічна промисловість – BASF
  • Інформаційні технології – GlobalLogic
  • Нехарчова роздрібна торгівля – Adidas
  • Харчова роздрібна торгівля – METRO Cash and Carry
  • Фінансові послуги – Національний Банк України
  • Телекомунікації – Nokia Solutions and Networks
  • Сільське господарство – Континентал Фармерз Груп
  • Металургія та гірничодобувна промисловість – ArcelorMittal
  • Транспорт і логістика – DHL
  • Засоби масової інформації – StarLightMedia
  • Машинобудування – КБ Південне

Нагадуємо, що міжнародне дослідження привабливості бренду роботодавця Randstad Employer Brand Research охопило понад 200 000 респондентів у 34 країнах світу. Усі країни-учасниці дослідження генерують 80% світової економіки. Сукупні дані повністю відображають глобальні тренди на світовому ринку праці.

В українському дослідженні взяли участь 6,703 респондента. Вибірка проводилася за статтю, віком, рівнем освіти та географією респондентів. В опитуванні взяли участь як працевлаштовані співробітники, так і ті українці, які зараз перебувають у процесі пошуку роботи, представники різних галузей та професій віком від 18 до 65 років.

Інші новини
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...