Церемонія дослідження Randstad Employer Brand Research, Україна - 2021
До стрічки новин

Дослідження привабливості брендів роботодавців Randstad Employer Brand Research, Україна - 2021

Дослідження привабливості брендів роботодавців Randstad Employer Brand Research, Україна - 2021

Дослідження привабливості брендів роботодавців Randstad Employer Brand Research, Україна - 2021

14 квітня відбулась пряма трансляція урочистої церемонії Randstad Employer Brand Research, під час якої було оголошено результати цьогорічного незалежного міжнародного дослідження бренду роботодавця в Україні. В рамках дослідження міжнародна стаффінгова група ANCOR Ukraine та міжнародна корпорація Randstad оголосили перелік компаній, які українці обрали найпривабливішими!

Серед найвагоміших критеріїв вибору роботодавця українці зазначили:

• 79 % - привабливу заробітну плату та соціальний̆ пакет
• 70 % - фінансову платоспроможність
• 64% - кар'єрне зростання
• 62% - приємну робочу атмосферу
• 57 % - цікаву роботу

39% українських працівників приваблює можливість працювати віддалено, що перетворює цей критерій на менш важливий за інші. Жінки та працівники з вищою освітою схильні оцінювати його вище, однак недостатньо високо, у порівнянні з більш вагомими. Для працівників, які працюють за сумісництвом, віддалена робота важливіша (46%), аніж для середньостатистичного працівника (39%).

Двох із трьох працівників було залучено до рішення щодо необхідності віддаленої роботи, тоді як інші співробітники, які працюють віддалено, не залучалися до вибору цього формату. Більше половини працівників з вищою освітою продовжували працювати у звичайному режимі (56%).

45% працівників було відправлено у відпустки за власний рахунок, або вони взагалі втратили роботу, почали працювали за новими умовами, чи з інших причин побачили зміни у характері зайнятості через COVID-19.

Більша частка тих, хто став безробітним, була серед працівників із освітою нижче середньої (15%) та середньою (13%). Серед тих, хто почав працювати більше, вирізняються працівники з вищою освітою (6%). Однак, більшість українців продовжували працювати у звичайному режимі. Переважно це стосується чоловіків, працівників старше 35 років і тих, що мають вищу освіту.

За останні 6 місяців 13% українських працівників змінили роботодавця. Більшу частку складають чоловіки (15%), що вказує на те, що жінки (12%) були менш схильними до переходу. Ще 27% працівників мають намір змінити роботодавця у найближчі 6 місяців.

Сайти із пошуку роботи (49%) та особисті зв’язки (48%) - канали, які найчастіше використовували ті, хто змінив роботодавця. Молодь та працівники з вищою освітоюнадають перевагу вебсайтам компаній з інформацією про вакансії. Чоловіки частіше за жінок шукають роботу за допомогою Google, як і представники робітничих спеціальностей.

У ході дослідження привабливості роботодавців респонденти визначили найпривабливіших роботодавців в різних індустріях українського ринку.

В окремих галузях економіки нагороду отримали:
• Автомобільна промисловість – АВТ Баварія
• Фармацевтика – Bayer
• Харчові товари народного споживання – Coca-Cola
• Нехарчові товари народного споживання – L'OREAL
• Хімічна та агрохімічна промисловість – BASF
• Інформаційні технології – GlobalLogic
• Нехарчова роздрібна торгівля – Adidas
• Харчова роздрібна торгівля – METRO Cash and Carry
• Фінансові послуги – Національний Банк України
• Телекомунікації – Nokia Solutions and Networks
• Сільське господарство – Континентал Фармерз Груп
• Металургія та гірничодобувна промисловість – ArcelorMittal
• Транспорт і логістика – DHL
• Засоби масової інформації – StarLightMedia
• Машинобудування – КБ Південне

За умовами премії, головну статуетку дизайнера Марселя Вандерса отримали два найпривабливіших роботодавця – національна і міжнародна компанії. Найпривабливішим національним роботодавцем другий рік поспіль визнано Групу Нафтогаз. Найпривабливішим міжнародним роботодавцем третій рік поспіль стала компанія Samsung.

Щиро вітаємо переможців! 

Посилання на запис:  https://www.youtube.com/watch?v=seKlPWDRGAA&t=1s

Інформаційними партнерами урочистої церемонії виступили:
• Європейська Бізнес Асоціація;
• перший онлайн-ресурс з пошуку роботи в Україні robota.ua;
• Українська Асоціація HR професіоналів HR Pro;
• щомісячний практичний журнал Управление Персоналом;
• портал HR Liga.

Запис прямої трансляції церемонії
Партнер трансляції – Unistaff.
Ведуча церемонії – телеведуча, модель та письменниця Ольга Фреймут.
Почесний гість церемонії – компанія JTI Україна.

Спеціальний гість церемонії – Раду Поклітару, головний балетмейстер Академічного театру "Київ Модерн-балет", заслужений діяч мистецтв України, лауреат Національної премії України ім. Т.Шевченка, лауреат премії "Людина року - 2017", народний артист Молдови, лауреат міжнародних конкурсів.

Спікери церемонії:
Ребекка Хендерсон, член Виконавчого Комітету, генеральний директор з глобального бізнесу, Randstad Group;
Гарі Боттка, керуючий директор зі стратегічних клієнтів, Randstad Group;
Ян Денис, директор із зовнішніх комунікацій і зв'язків з громадськістю, Randstad Group

Запрошені спікери від роботодавців:
Пол Холловей, генеральний директор JTI Україна;
Василь Бовділов, генеральний директор Unilever;
Кірілл Манковскі, генеральний директор robota.ua.

Доповідачі:
Ірина Пруднікова, СЕО, ANCOR Ukraine
Юрій Перч, територіальний директор, ANCOR Ukraine
Андрій Данілюк, директор з развитку бизнесу, ANCOR Ukraine

Нагадуємо, що міжнародне дослідження привабливості бренду роботодавця Randstad Employer Brand Research охопило понад 200 000 респондентів у 34 країнах світу. Усі країни-учасниці дослідження генерують 80% світової економіки. Сукупні дані повністю відображають глобальні тренди на світовому ринку праці.
В українському дослідженні взяли участь 6,703 респондента. Вибірка проводилася за статтю, віком, рівнем освіти та географією респондентів. В опитуванні взяли участь як працевлаштовані співробітники, так і ті українці, які зараз перебувають у процесі пошуку роботи, представники різних галузей та професій віком від 18 до 65 років.

Оцінка компаній відбувалася за наступними ключовими критеріями:
• фінансова платоспроможність,
• безпечна робота в умовах COVID-19
• можливість працювати віддалено/з дому
• застосування найпередовіших технологій
• хороша репутація
• гарантії зайнятості
• кар'єрне зростання
• соціальна відповідальність
• цікава робота
• приємна робоча атмосфера
• баланс між роботою та особистим життям
• приваблива заробітна плата й соціальний пакет.

Юрій Перч, територіальний директор, ANCOR Ukraine: «Фактично, ця церемонія, ця премія – людський вимір діяльності нас у корпораціях. На тлі того, що ми говоримо про діджиталізацію, про роботизацію, про щось, що замінить людей, це дуже важливо. Це - людський, гуманістичний вимір, отже, ми відштовхувалися від ціннісних, мотиваційних засад, від того, що рухає людьми, від того, що надає сенс їх діяльності та життю. Виходячи із цього, концепт work-life balance (баланс між роботою та особистим життям) треба відкоригувати до work-sence balance. Чим більше сенсу у ваших співробітників,у вашої команди, чим більше можливостей для реалізації їх особистості, тим вмотивованіше й ефективніше вони будуть працювати.»

Для додаткової інформації:
Ірина Кононова
Старший фахівець з маркетингу
Тел.: (044) 495-15-20
Ел. пошта: i.kononova@ancor.ua

ANCOR - міжнародна стаффінгова група, заснована в 1990 році. ANCOR пропонуєклієнтам рішенняу сферах аутсорсингу, рекрутменту і консалтингу. ANCOR працює в 40+ офісах і щорічно надає послуги понад 2000 клієнтів, міжнародних та національних компаній. На глобальному ринку АНКОР працює в партнерстві з міжнародним холдингом Randstad. Консолідований оборот групи за підсумками 2020 року склав 260+ млн.євро.
https://www.facebook.com/ancor.ua/
https://www.linkedin.com/company/ancor-ukraine/

Randstad
З 2012 року холдинг ANCOR є ексклюзивним стратегічним партнером Randstad Holding. Компанія Randstad заснована в 1960 році в Голландії. Портфель продуктів варіюється від підбору і надання персоналу різних категорій на постійну роботу і тимчасові проекти до комплексних HR рішень. На даний момент компанія представлена 4715 офісами в 38 країнах; в Randstad працюють 34 680 співробітників. Щодня компанія направляє до своїх клієнтів 568 800 працівників на постійну роботу. Річна виручка Randstad за підсумками 2020 року склала 20,7 мільярда євро.

Інші новини
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...