ANCOR Ukraine виступила партнером соціального проекту 1+1 media «Люди Ідей+. #забутипровік»
До стрічки новин

ANCOR Ukraine виступила партнером соціального проекту 1+1 media «Люди Ідей+. #забутипровік»

ANCOR Ukraine виступила партнером соціального проекту 1+1 media «Люди Ідей+. #забутипровік»

21 травня в прес-центрі УНІАН відбулась презентація нового соціального проекту «Люди Ідей+. #забутипровік». Передумовою запуску кампанії стало опитування, яке на замовлення медіахолдингу 1+1 провела дослідницька агенція Info Sapiens. Його результати свідчать про наявність усталеного стереотипу, що розцвіт творчого мислення відбувається до 40 років. Найбільш консервативними виявилася саме старша аудиторія – майже 70% респондентів віком від 50 років вважають, що після певного віку нові проекти (у широкому сенсі) розпочинати пізно.

«Наша головна задача – показати людям, які зневірились у собі, альтернативний варіант, а також познайомити їх з особливостями телевізійного бізнесу. Саме тому ми запускаємо спеціальний курс програми стажування 1+1 media «Ближче до ТБ», в рамках якого запрошуватимемо кандидатів з певним бекграундом спробувати свої сили в нашій команді. Ми підібрали вакансії у відділи, де їм буде найбільш комфортно та цікаво в плані викликів і задач. Наприклад, можна буде позмагатись за місце стажера в TSN.ua, групі з корпоративної соціальної відповідальності, спробувати свої сили в промо-відділі та в «Сніданку з 1+1»Лариса Брувер, HR-директор 1+1 media.

«В нашій країні шансів [працевлаштуватися] більше, оскільки, за нашими підрахунками, близько 7 мільйонів українців з 2001 року поїхали з країни та працюють за кордоном. Човникова міграція складає приблизно один мільйон. Тому я на цю ситуацію дивлюся більш оптимістично. Бізнесу потрібні люди, і люди віком 50-55+ теж абсолютно потрібні. Але інше питання в тому, що ці люди займаються самодискримінацією, вважаючи, що в них немає шансів опанувати нові навички і технології і «вписатися» в корпоративні культури бізнесу.

Власне, міжнародне дослідження бренду роботодавця Randstad Employer Brand Research, яке ми у 2019 році проводили вперше в Україні, показує, що люди у віці 55+ намагаються консультуватися з родичами, знайомими і менше використовують інтернет, роботні портали, вакансії на сайтах компаній для пошуку роботи. На мою думку, активність цих людей є більш стримуючим фактором, ніж стереотипи та бар’єри у суспільстві. Ми, до речі, дослідили, що вікові кандидати думають про медіа. Вони оцінюють цю сферу як таку, де важко знайти гарантовану роботу. Тому проект #забутипровік ламає стереотипи і у суспільній думці, і в уявленнях вікових категорій здобувачів» - Юрій Перч, територіальний директор компанії ANCOR Ukraine.

Офіційними партнерами проекту 1+1 media виступили кар’єрний портал Rabota.ua, Благодійний фонд «Життєлюб», а також ANCOR Ukraine.

Деталі - на сторінці проекту: https://ideaspeople.1plus1.ua/409-2/

Інші новини