robota.ua: Як змінився ринок праці в FMCG за час карантину

Кандидати зменшили активність на 35%, роботодавці — на 40%, однак знову набирають оберти. У загальній масі нових актуальних вакансій ми спостерігаємо збільшення попиту на менеджерів з продажів, але зменшення на продавців. Доля FMCG-вакансій серед усіх на robota.ua зменшилася — цей ринок помітно постраждав.
Цікаві факти
Чверть великих компаній продають в період карантину більше.
У 45,5% невеликих організацій продажі погіршилися, аналогічна ситуація у більшості (75%) компаній до 100 співробітників на борту.
Юлія Кириллова, Керівник групи консультантів з підбору персоналу, галузь «Товари щоденного вжитку», АНКОР:
"У ситуації турбулентності ринку і неминучого падіння продажів компанії намагаються максимально заощадити або навіть скоротити витрати. Найм персоналу для більшості представників FMCG-галузі, як великих, так і менших компаній, наразі — неактуальна стаття витрат. Якщо штат загалом укомплектований, то необхідності в залученні нових співробітників немає. Ймовірно, в умовах спаду ринку компанії можуть реалізувати поточні завдання за рахунок наявних ресурсів.
Відкрито насамперед ті вакансії, які є важливими для бізнесу та істотно впливають на динаміку бізнес-показників, наприклад, позиції в сфері виробництва, продажу, логістики."
Цікаві факти
Всі вакансії залишилися відкритими у чверті середніх компаній. 50% невеликих організацій (до 50 співробітників на борту) заморозили набір повністю. Деякі вакансії втратили актуальність (менше половини) у третини великих організацій.
Більшість (75%) компаній з чисельністю персоналу 500+ пропонують кандидатам докарантинну заробітну плату.
Така ж ситуація спостерігається у 100% компаній до 100 співробітників.
Половина невеликих організацій нічого не пропонують кандидатам, оскільки набір заморожений.
Більшість FMCG-компаній, що продовжили найм, зберегли «докарантинні» пропозиції. Таких 69,1%. І тільки окремі компанії були змушені запропонувати кандидатам на вакансії або менші суми, ніж раніше, або дещо збільшили їх.
Юлія Кириллова, Керівник групи консультантів з підбору персоналу, галузь «Товари щоденного вжитку», АНКОР:
"Менш затребуваними наразі є представники керівної ланки. Це не дивно, адже навіть у докризовий період роботодавці FMCG-галузі (особливо це стосується міжнародного бізнесу) намагалися розвивати внутрішніх співробітників і промоутувати їх на більш високі ролі всередині компанії.
В поточних обставинах залучення управлінців — це не тільки фінансово витратно, але і потребує значного часового ресурсу, якого в компаній зараз немає. Діяти необхідно швидко і рішуче, часу на введення в посаду і адаптацію не передбачено; ризикувати, наймаючи нових неперевірених співробітників на відповідальні ролі, бажаючих вкрай мало."
Далі - за посиланням: https://analytics.robota.ua/fmcg/