Зміни для бізнесу в карантинний час
До переліку публікацій

profispace.media: Як карантин впливає на зміни у бізнесі

profispace.media: Як карантин впливає на зміни у бізнесі

Нещодавно інформаційний медіа портал взяв інтерв'ю у керівників великих компаній, де обговорили тему зміни роботи українського бізнесу під час карантину, а також їх адаптацію під нові умови.

“Багато в чому допоміг Офіс 365, де були доступні такі інструменти, як yammer, teams, stream і т.д. Також співробітники ANCOR Ukraine мали можливість використовувати віддалені робочі столи, корпоративний портал з усією інформацією, що там розміщена. Вся команда змогла оперативно перейти на віддалену роботу, зараз же перед нами стоїть завдання налагодження електронного документообігу. Серед головних наших перемог хотів би відзначити те, що за час пандемії нам вдалося не тільки зберегти весь колектив, але навіть прирости приблизно на 10%”, - Андрій Данілюк, директор з розвитку бізнесу ANCOR Ukraine.

Також Андрій додав, що відбулися також і значні зміни в маркетингу: це стосується як і заходів, які з оффлайну пішли в онлайн (але ми слідкуємо за тенденцією повертатися до живого спілкування), так і набору інструментів, які зараз використовують. Проходить процес диджиталізізації і автоматизації максимуму з того, що можемо в означений момент часу. Чому? Оскільки завдань стає все більше, а вимоги до швидкості прийняття рішень – більш жорсткими.

«Кардинальні зміни ж не відбулися, на відміну від суттєвого прискорення комунікаційних процесів, оскільки кризові явища в «пандемійні» роки мали переважно неекономічний характер», — Андрій Данілюк, директор з розвитку бізнесу ANCOR Ukraine.

Формат роботи -  одне із головних питань як і для роботодавців, так і для співробітників. Андрій зазначає, що найбільш ефективним все ж таки став гібридний формат. Працівники мають можливість контролювати свій час і розпоряджатися, яку частину часу їм проводити в офісі, а яку - «на віддаленній роботі». Співробітники ANCOR Ukraine працюють в тому ж графіку (8 годин на день), як і до пандемії, але перед ними є вибір:

  • Можливість вибирати час для роботи: 8-17, 9-18, 10-19.

  • Робота 2 дні в офісі та 3 віддалено або навпаки та самостійний вибір днів відвідування.

  • Робота тільки в офісі, якщо робота з дому неможлива (незручно, немає можливості усамітнитися для концентрації тощо).

  • Робота лише віддалена (тим, у кого малолітні діти, літні батьки, що потребують догляду, або інші особисті причини).

Вже понад півтора роки такий формат роботи надає цілком чудові результати!

“Відбувається поступове скорочення кількості онлайн-мітингів, які в перші пандемійні квартали майже повністю відбирали робочий час, що, безумовно, призводило до втоми. І я став більше делегувати своїм колегам завдання різної складності та відповідальності, колеги це оцінили у позитивному ключі!” Андрій Данілюк.

Серед планів на 2022 рік директор з розвитку бізнесу ставить до уваги більше занурення в аналітику, у тому числі передиктивну, для прийняття управлінських рішень. Крім того, повним ходом йде цифрова трансформація компанії: інвестиції в нові технології та перетворення вже існуючих продуктів та послуг, зміна структури організації, стратегії розвитку бізнесу та роботи з клієнтами.

Ми розраховуємо, що нова стратегія «поглиблення в продукт» у поєднанні з цифровізацією бізнесу дозволить досягти підвищення ефективності роботи організації та оптимізації управління.

З повним матеріалом можете ознайомитись за посиланням


Інші публікації
ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Хочу в ANCOR!
Загрузка...
Заявка на услугу
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...