15.02.2022
Чек-лист карти шляху кандидата
Герой Мела Гібсона у фільмі «Чого хочуть жінки», опанувавши дар читання думок, з успіхом вирішував свої життєві проблеми.
«Чого хочуть кандидати?» Щоб відповісти на це питання, необхідно чітко розуміти його шлях як претендента (candidate journey map) у вашій компанії. CJM допомагає проаналізувати і зрозуміти: чому при великій кількості відгуків мало хто доходить до співбесіди, або чому кандидати не приймають пропозицію про роботу.
Скористайтеся нашим чек-листом шляху кандидата, щоб перевірити рівень організації процесу рекрутменту у вашій компанії та зрозуміти, що можна вдосконалити.
Завантажити чек-лист
Онлайн CJM чек-лист
Базовий рівень
Процес відбору прозорий для кандидатів: вони розуміють всі етапи, терміни та знають, як зв'язатися зі своєю контактною особою.
В описі вакансії дотримується баланс між обов'язками та можливостями, які пропонує компанія. В описі є вся необхідна інформація для кандидатів.
Кандидати знають як поділитися зворотним зв'язком про процес відбору. Зворотній зв'язок від кандидатів регулярно обробляється та аналізується компанією.
Оптимальний рівень
У компанії створено кар'єрний сайт та впроваджено ATS (applicant tracking system), що дозволяє відстежувати взаємодію з кандидатами, трекінг кандидатів ефективно налаштований.
Рекрутери зв'язуються з кандидатами протягом 2 днів після отримання резюме. Кількість контактних осіб для одного кандидата не перевищує 3 осіб.
Для кандидатів тривалість процесу відбору не перевищує сумарно 21 день.
Просунутий рівень
Кар'єрний сайт транслює EVP компанії та враховує потреби різних цільових аудиторій. Більшість релевантних кандидатів надходить через кар'єрний сайт компанії.
Оформлено корпоративні сторінки на сайтах агрегаторів. В інформації про компанію використовується оригінальний дизайн та копірайтинг. Переваги компанії заявлені не лише на сторінці з описом компанії, але й на сторінці вакансії.
В описі вакансії, крім обов'язків та можливостей, присутня інформація про цінності компанії, а також про ту роль, яку відіграє у вирішенні спільного завдання цей фахівець.
Створені та регулярно оновлюються кар'єрні соціальні мережі. Публікуються пости, які транслюють атрибути EVP, а також пости з вакансіями.
Ведеться регулярна робота на сайтах з відгуками: моніторинг відгуків, реагування на відгуки, а також стимулювання лояльних співробітників залишати свої відгуки про роботодавця.