Робочий персонал | Аутплейсмент
До переліку інсайтів

Аутплейсмент для «синіх комірців»

Аутплейсмент для «синіх комірців»

У час трансформаційних змін у компаніях – реструктуризації, закриття заводів та реорганізації – тема масового скорочення персоналу залишається актуальною.

Наші розсуди стосуються найбільш вразливої категорії персоналу – робітників чи ремісників.

За нашою практикою, такі працівники є одними з найбільш безпорадних претендентів на ринку праці з таких причин:

  • «Я все життя працюю на одній фабриці»
  • «Я не знаю, як робити щось інше»
  • «Я нічого не знаю, крім цього обладнання»
  • «Що робити далі?»
  • «Я неактивний користувач Інтернету»
  • «Я навіть не маю електронної пошти»

Дуже важливо врахувати в програмах аутплейсменту всі перераховані вище причини занепокоєння цих співробітників, щоб зробити процес звільнення з компанії максимально комфортним для них.

Наш багаторічний досвід роботи з кадрами важкої ручної праці показує, що їм легше бути відкритими, висловлювати свою позицію, висловлювати побоювання в групових форматах програм аутплейсменту, а не спеціалістам та керівникам, які віддають перевагу індивідуальним контактам з консультантом.

Групова програма включає тренінги та семінари на різні теми: як скласти резюме, як зареєструватися на дошках вакансій та отримати адресу електронної пошти. Робочому персоналу комфортно перебувати один біля одного, вони почуваються більш розслабленими та впевненими, бачачи, що вони не самотні в цьому.

Зазвичай вони приходять на зустрічі невеликими групами по 3-5 осіб і у взаємодії з консультантом спілкуються від першої особи множини, кажучи: «так ми…» і «ми хочемо…».


Про індивідуальне профорієнтаційне консультування учасників аутплейсменту можна говорити лише після групових заходів: вони перестають відчувати себе віддаленими, починають задавати питання про ринок праці та резюме, про свої подальші дії як претендента – рівень довіри зростає. Саме ставлення змінюється з пригніченого та негативного на більш чуйне, відкрите та позитивне.

У період підтримки цієї категорії персоналу дуже важливо розуміти, що ти для них не тільки професіонал, а й «друг», який уміє по-людськи слухати і чути.

Подробнее об услуге

ANCOR Corporate Websites
Загрузка...
Хочу в ANCOR!
Загрузка...
Заявка на услугу
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...
Logo ANCOR
Загрузка...